Phonero Bedriftsnett

Det naturlige valget for alle bedrifter som vil effektivisere og forenkle telefonløsningen

Markedets beste telefonløsning

Phonero Bedriftsnett er kåret til markedets beste sentralbordløsning fire år på rad, men er likevel mye mer enn bare et sentralbord. Unngå tapte samtaler, bli proffere og mer kundevennlig, identifiser og eliminer svakheter og effektiviser arbeidshverdagen med markedets beste telefonløsning.

Bedriftsnett leveres fra skyen, krever ingen installasjon og vi skreddersyr oppsettet for hver enkelt bedrift som blir kunde av Phonero.

Unngå tapte anrop

Med Bedriftsnett kan ansatte dele på oppgaven med å besvare samtaler.

Ved behov kan bedriftsnettet sikre at innringere som har ventet for lenge på svar automatisk blir koblet til ledige kolleger, eller at de som venter i kø får tilbud om å bli ringt opp slik at de slipper å vente unødvendig lenge.

Som teamleder kan man raskt og bekymringsfritt logge kolleger av og på bedriftens køer ved behov - kollegene blir automatisk varslet når de logges på. Det er også mulig å ringe ubesvarte anrop opp igjen, enten automatisk eller manuelt.

Dette er bare noen av verktøyene alle som velger Phonero Bedriftsnett får inkludert.

Funksjoner i Phonero Bedriftsnett

Sentralbord

Phoneros sentralbord er kåret til det beste i markedet fire år på rad av EPSI Norway. Det gir full oversikt over innringere, gjør det enkelt å sette over samtaler og lar administrator styre løsningen i sin helhet. Hos bedrifter som velger Phonero Bedriftsnett får alle ansatte tilgang til sentralbordet - uten ekstra kostnad.

Statistikk

Phonero Bedriftsnett sporer automatisk alle samtaler, om de er besvarte eller ikke, hvor lenge innringere har ventet, snitt svartid for bedriftens ansatte og køer, samt mye, mye mer. Inkludert i bedriftsnettet får du også et grafisk dashboard som er enkelt å tilpasse slik at det viser den informasjonen du bryr deg om. Les mer om statistikk.

Visuell Administrasjon

Ta kontroll over løsningen med et enkelt og visuelt administrasjonspanel som lar deg redigere alt fra stillingstitler til åpningstider og tastevalg.

Automatisk nummeroppslag

Alle ansatte får se hvem som ringer, før de svarer. Det sparer medarbeidere for tid og gir bedre kontroll på arbeidshverdagen. Nummeroppslag er inkludert både i mobilappen og sentralbordet.

Inkludert Softphone

Alle som kjøper Phonero Bedriftsnett får softphone inkludert til alle ansatte. Med softphone kan ansatte ringe ut og motta samtaler fra PC og Mac. Det gir økt effektivitet og arbeidskomfort, og er en fortreffelig backup i tilfelle mobilen går tom for strøm.

Besøksregistrering

Tilby besøkende selbetjent inn- og utsjekk med et besøksregistreringssystem som er tilpasset bedriften din sin profil. Tjenesten støtter SMS- og e-postvarsel ved besøk og print av besøkskort.

Kundetilfredshet

Finn ut hvor fornøyde kundene faktisk er med automatiske undersøkelser, og bruk resultatene til å forbedre kundetilfredsheten, eliminere frafall av kunder og øke omsetningen.

Hånd i hånd med Microsoft Teams

Utvid nytteverdien av Microsoft Teams som kommunikasjonskanal ved å legge til støtte for å ringe ut og motta samtaler fra mobil- og fasttelefonnettet. Les mer om Phonero Tale i Teams.

Integrasjoner

Oppnå ytterligere fordeler og effektiviseringsgevinster ved å integrere Bedriftsnett mot Microsoft Exchange, Google Calendar, ditt CRM-system eller andre systemer. Les mer om integrasjoner. Les mer om integrasjoner.

Bedriftsnett Mobilapp

Sentralbordet kommer også i lommeformat - spesielt nyttig for ansatte som ofte er på farten og som ønsker seg nummeroppslag, mulighet til å sette over samtaler eller bare å kunne søke opp en kollega fra mobilen.

Innhold i mobilappen

Hovedmeny

Hovedmenyen har et brukervennlig grensesnitt som enkelt lar deg navigere rundt.

Bedriftskatalog

I Bedriftskatalogen har du alltid oppdatert telefonliste over alle bedriftens ansatte.

Sett over

Sett enkelt over en samtale til andre
kollegaer med bare noen få trykk.

Logg inn og ut fra køer

Meld deg inn og ut av bedriftens køgrupper direkte fra telefonen.

Tilgjengelighet

Enkel fraværsmarkering med mulighet
for samtalestyring

Test appen selv

Referansekunder

Tjenesten har i dag mer enn 200.000 brukere i Norge og brukes av alt fra enkeltmannsforetak til større offentlige etater med flere tusen brukere. Her er noen av dem.

- Bedriftsnettet er helt genialt og veldig enkelt å sette seg inn i. Vi kan styre omtrent alt selv, og det er ingenting som er umulig

Kristen Nebdal, IT-ansvarlig og aksjonær i Adam og Eva Gruppen

- Mobilappen lar oss på en enkel måte redigere innstillinger, for enksempel ved utmelding eller innmelding i kø, eller om vi ønsker å endre mellom eget nummer og hovednummeret når vi ringer

Svein Jørgen Wiken, Daglig leder i Thorsen Antirust

- Med Phonero Bedriftsnett og deres webbaserte sentralbord har vår resepsjonist fått en langt enklere og mer effektiv hverdag

Alexander Andersen, IT-sjef og kontoradministrator i Dark Gruppen

Få et uforpliktende tilbud:
Takk! Vi vil ta kontakt med deg.
Oops! En feil har oppstått.