Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk
Nyhet!

Utvid Bedriftsnett med Youtello

Med Phonero Bedriftsnett + Youtello kan alle ansatte bidra til mobil kundeservice og kundeoppfølging i verdensklasse.

  • Utvidet nummeroppslag med Googlesøk
  • Automatisk kundeoppslag på mobil
  • Smart oppgavehåndtering
  • Lynraskt meldingssytem med gruppechat
  • Enkelt kundekort / mini-CRM

Ønsker du et
uforpliktende tilbud?

Legg igjen ditt telefonnummer, så tar vi kontakt innen kort tid.
RING MEG

Utvidet Bedriftsnett

Youtello er en verdiøkende løsning som legger seg på toppen av ditt Bedriftsnett.

I tillegg til å ha markedets beste sentralbordløsning får du med Youtello - markedets beste kundehåndtering på mobil.

Utvidet Bedriftsnett gir store fordeler for både bedrift, ansatte og kunder.

  • Kunder får raskere og mer personlig service, samt bedre oppfølging
  • Ansatte får raskere og bedre tilgang på informasjon akkurat når de trenger det
  • Bedriften får flere kunder, økt salg og styrket omdømme
No items found.

Si "hallo"med Youtello

Med Youtello «eier» du kundesamtalen. Du er forberedt før du svarer, du gir raske og gode svar i samtalen og du sikrer god oppfølging etter samtalen. Du har alltid kunden i fokus.

Vær forberedt før du svarer

Du kjenner kundene dine, bekrefter relasjonen ved kontakt, og er godt oppdatert. Du svarer oftere potensielle kunder og bruker mindre tid på useriøse anrop.

Gi raske og gode svar i samtalen

Åpne kundekort direkte, spør kollegaer om raske avklaringer, noter og lag oppgaver enkelt. Yt raskere, bedre og mer personlig service.

God oppfølging etter samtalen

Noter på kundekortet for å sikre profesjonell oppfølging. Lag oppfølgingsoppgaver for å holde avtaler. Jobb smartere, spar tid, og styrk kunderelasjoner og salg.

No items found.

Utvidet nummeroppslag

Med utvidet nummeroppslag vet du med større sikkerhet hvem som ringer. Du besvarer oftere henvendelser

  • fra potensielle kunder, og bruker mindre tid på useriøse anrop. Utvidet nummeroppslag fungerer både for Android og iPhone.
  • Du får navn, nummer og adresse på innringer hentet fra flere opplysningstjenester
  • Du får et automatisk bildesøk på Google av innringer
  • Du får en smart «Ring tilbake senere»-funksjon

Automatisk kundeoppslag

Vær alltid oppdatert på kundeforholdet før du svarer. Se navn, bedrift, hvem som snakket med kunde sist og når, kundenotat, hvem som skrev notatet og når.

For ytterligere informasjon om kunde kan du se kundekort eller Google kunde direkte fra kundeoppslaget.

Smart kundeoppfølging

Ved å få påminnelser om oppfølging etter kundesamtaler sikrer du at det som er lovet ut blir ivaretatt.

Å lage notat etter kundesamtaler hjelper dine kollegaer å raskt komme inn i kontekst ved neste henvendelse, samtidig som bedriften oppleves profesjonell og samkjørt.

Smart kundeoppfølging sparer deg for tid og sikrer gode kunderelasjoner og økt salg for bedriften.

  • Du kan skrive eller lese inn notat og lage oppgave direkte fra varsel.
  • Du kan lage en «Husk å ringe»-oppgave direkte fra varsel
  • Du kan gå direkte til kundekort fra varsel

Husk å alltid ringe tilbake

Med denne unike funksjonen glemmer aldri ansatte å ringe kunder tilbake. Ved tapte anrop blir du alltid minnet på å ringe tilbake.

«Husk å ringe tilbake»-funksjonen sikrer at bedriften ikke mister potensielle kunder / salg / omdømme.

Full oversikt over kunder

Kundeoversikten gjør det raskt og enkelt for alle ansatte å finne frem til kundeinformasjon. Kundekortene er som et mini-CRM og inneholder den mest sentrale informasjonen om kundeforholdet. Alle kundesamtaler logges automatisk på kundekortet.

  • Du kan ringe kunde direkte fra kundeoversikten
  • Du har all kontaktdata til kunden på kundekortet
  • Du har oversikt over all telefonkorrespondanse og kan legge inn kommentarer på samtaler som vil være synlig for alle ansatte

Meldinger og gruppechat

Med internmeldinger og gruppechat får bedriften raskere og bedre internkommunikasjon.

  • Du kan sende 1:1 meldinger for raske avklaringer med en kollega
  • Du kan opprette gruppechat for ditt team eller en prosjektgruppe for å sikre tett og god kommunikasjon
  • Du får automatisk opprettet et grupperom for din bedrift så du raskt kan nå ut til alle ansatte med viktig informasjon

Test appen selv

Kom i gang med Youtello

Før du kan ta i bruk Youtello må du ha aktivert tjenesten Bedriftsnett. Aktiver Bedriftsnett og Youtello ved å kontakte Phonero. Etter at tjenestene er aktivert kan du logge inn i Youtello-appen.

Kontakt kundeservice her

Henrik Jaeck, daglig leder for BUS AS

«Man får en helt annen verden med auto-logging og oppslag på kundekort før man tar telefonen..»

Ønsker du mer informasjon eller et uforpliktende tilbud?

Fyll inn telefonnummer under så tar vi kontakt med deg.
Takk! Vi vil ta kontakt med deg.
Oops! En feil har oppstått.

Takk! Du blir kontaktet.
Oops! Det oppstod en feil under innsending av skjema.

Følg oss på sosiale medier