
Phonero Smart Connect
Dette får du
- En levende multikanals kommunikasjonsløsning
- En løsning som bugner av funksjoner, integrasjoner og fordeler
- Sømløs og brukervennlig tjenesteplattform tilpasset alle enheter
- Tilgang til Norges beste service-team
- Optimal samhandling med Microsoft
Dine fordeler
- Fokuser, identifiser og eliminer svakheter, samt effektiviser arbeidshverdagen med verktøy som tilpasses behovene i din bedrift
- En trygg, fremtidsrettet og økonomisk smart investering for din bedrift
- Enkel administrasjon –brukervennlig og sømløst
- En helhetlig løsning for all kommunikasjon
- En plattform - alt på ett sted - der du er
Sikkerhet, robusthet og tilgjengelighet
Telia og Phoneros bruk av AWS som produktplatform følger anbefalt arkitektur etter AWS’ prinsipper om «Sovereign-by-design».
Tjenesten ble godkjent sertifisert for ISO/IEC 27001:2022 om datasikkerhet i 2024.


Innovasjon
Analysebyrået Frost & Sullivan har belønnet Telia og Phonero – som eneste nordiske operatør – med plassering i øvre sektor for vekst og innovasjon i sin “Frost radar” for 2024.
Begrunnelsen er vår satsing over tid på skybaserte produktplattformer og gode kundeopplevelser og tilrettelagt arkitektur for hurtig utrulling av nye funksjoner.
Bærekraft
AWS datasentre er 5 ganger mer effektive enn et gjennomsnittlig tradisjonelt europeisk datasenter og benytter 100 % fornybar energi for å produsere tjenesten.
Telia Smart Connect har felles plattform for alle land og derfor mer energieffektiv produksjon. Ved å flytte bort fra tradisjonelle bedriftsnett og kundeplasserte løsninger, og til sky-tjenester, blir vi mer energieffektive.

Referansekunder
Tjenesten har i dag mer enn 200.000 brukere i Norge og brukes av alt fra enkeltpersonsforetak til større offentlige etater med flere tusen brukere. Her er noen av dem.

- Bedriftsnettet er helt genialt og veldig enkelt å sette seg inn i. Vi kan styre omtrent alt selv, og det er ingenting som er umulig
Kristen Nebdal, IT-ansvarlig og aksjonær i Adam og Eva Gruppen

- Mobilappen lar oss på en enkel måte redigere innstillinger, for enksempel ved utmelding eller innmelding i kø, eller om vi ønsker å endre mellom eget nummer og hovednummeret når vi ringer
Svein Jørgen Wiken, Daglig leder i Thorsen Antirust

- Med Phonero Bedriftsnett og deres webbaserte sentralbord har vår resepsjonist fått en langt enklere og mer effektiv hverdag
Alexander Andersen, IT-sjef og kontoradministrator i Dark Gruppen
Følg oss på sosiale medier