
Phonero Smart Connect
Dette får du
- En levende multikanals kommunikasjonsløsning
- En løsning som bugner av funksjoner, integrasjoner og fordeler
- Sømløs og brukervennlig tjenesteplattform tilpasset alle enheter
- Tilgang til Norges beste service-team
- Optimal samhandling med Microsoft
Dine fordeler
- Fokuser, identifiser og eliminer svakheter, samt effektiviser arbeidshverdagen med verktøy som tilpasses behovene i din bedrift
- En trygg, fremtidsrettet og økonomisk smart investering for din bedrift
- Enkel administrasjon –brukervennlig og sømløst
- En helhetlig løsning for all kommunikasjon
- En plattform - alt på ett sted - der du er
Sikkerhet, robusthet og tilgjengelighet
Telia og Phoneros bruk av AWS som produktplatform følger anbefalt arkitektur etter AWS’ prinsipper om «Sovereign-by-design».
Tjenesten ble godkjent sertifisert for ISO/IEC 27001:2022 om datasikkerhet i 2024.


Innovasjon
Analysebyrået Frost & Sullivan har belønnet Telia og Phonero – som eneste nordiske operatør – med plassering i øvre sektor for vekst og innovasjon i sin “Frost radar” for 2024.
Begrunnelsen er vår satsing over tid på skybaserte produktplattformer og gode kundeopplevelser og tilrettelagt arkitektur for hurtig utrulling av nye funksjoner.
Bærekraft
AWS datasentre er 5 ganger mer effektive enn et gjennomsnittlig tradisjonelt europeisk datasenter og benytter 100 % fornybar energi for å produsere tjenesten.
Telia Smart Connect har felles plattform for alle land og derfor mer energieffektiv produksjon. Ved å flytte bort fra tradisjonelle bedriftsnett og kundeplasserte løsninger, og til sky-tjenester, blir vi mer energieffektive.

En løsning som begeistrer!
Tjenesten har i dag mer enn 500.000 brukere i Norge, Norden og Baltikum og brukes av alt fra enkeltpersonsforetak til større offentlige etater med flere tusen brukere. Her er noe av det kundnee sier:
Løsningen er helt genialt og veldig enkelt å sette seg inn i. Vi kan styre omtrent alt selv, og det er ingenting som er umulig.
Mobilappen lar oss på en enkel måte redigere innstillinger, for eksempel ved utmelding eller innmelding i kø, eller om vi ønsker å endre mellom eget nummer og hovednummeret når vi ringer.
Med det webbaserte sentralbordet har vår resepsjonist fått en langt enklere og mer effektiv hverdag.
Følg oss på sosiale medier