Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk

Phonero Smart Connect

Mer effektiv drift, smidigere kommunikasjon og en enklere hverdag– både for kollegaer, samarbeidspartnere og kunder
Phonero
Smart
Connect

Vi tilbyr tjenester og skybaserte løsninger rettet mot bedrifter i alle størrelser og offentlig sektor.

Vi har Norges mest tilfredse mobilkunder! (EPSI Rating 2022, 2023, og 2024)

Vi er en del av Telia Norge.

Du får en løsning som tilpasser seg din bedrifts behov, med automatisert anropsstyring, statusoppdateringer og sømløs integrasjon med verktøyene dere allerede bruker.

Mindre tid på administrative oppgaver – mer tid på verdiskaping.

Phonero
Smart
Connect
Phonero
Smart
Connect

For oss handler det om sammenheng, samspill og tilgjengelighet.

Bedriften din er alltid tilkoblet – enten via mobil, PC eller webchat. Kundene dine får raskere svar, snakker med riktig person og opplever en smidigere service.

Internt betyr det mindre frustrasjon, færre forstyrrelser og sterkere samarbeid i hele bedriften.

Dette får du

  • En levende multikanals kommunikasjonsløsning
  • En løsning som bugner av funksjoner, integrasjoner og fordeler
  • Sømløs og brukervennlig tjenesteplattform tilpasset alle enheter
  • Tilgang til Norges beste service-team
  • Optimal samhandling med Microsoft

Dine fordeler

  • Fokuser, identifiser og eliminer svakheter, samt effektiviser arbeidshverdagen med verktøy som tilpasses behovene i din bedrift
  • En trygg, fremtidsrettet og økonomisk smart investering for din bedrift
  • Enkel administrasjon –brukervennlig og sømløst
  • En helhetlig løsning for all kommunikasjon
  • En plattform - alt på ett sted - der du er

Sikkerhet, robusthet og tilgjengelighet

Telia og Phoneros bruk av AWS som produktplatform følger anbefalt arkitektur etter AWS’ prinsipper om «Sovereign-by-design».

Tjenesten ble godkjent sertifisert for ISO/IEC 27001:2022 om datasikkerhet i 2024.

Innovasjon

Analysebyrået Frost & Sullivan har belønnet Telia og Phonero – som eneste nordiske operatør – med plassering i øvre sektor for vekst og innovasjon i sin “Frost radar” for 2024.

Begrunnelsen er vår satsing over tid på skybaserte produktplattformer og gode kundeopplevelser og tilrettelagt arkitektur for hurtig utrulling av nye funksjoner.

Bærekraft

AWS datasentre er 5 ganger mer effektive enn et gjennomsnittlig tradisjonelt europeisk datasenter og benytter 100 % fornybar energi for å produsere tjenesten.

Telia Smart Connect har felles plattform for alle land og derfor mer energieffektiv produksjon. Ved å flytte bort fra tradisjonelle bedriftsnett og kundeplasserte løsninger, og til sky-tjenester, blir vi mer energieffektive.

Referansekunder

Tjenesten har i dag mer enn 200.000 brukere i Norge og brukes av alt fra enkeltpersonsforetak til større offentlige etater med flere tusen brukere. Her er noen av dem.

- Bedriftsnettet er helt genialt og veldig enkelt å sette seg inn i. Vi kan styre omtrent alt selv, og det er ingenting som er umulig

Kristen Nebdal, IT-ansvarlig og aksjonær i Adam og Eva Gruppen

- Mobilappen lar oss på en enkel måte redigere innstillinger, for enksempel ved utmelding eller innmelding i kø, eller om vi ønsker å endre mellom eget nummer og hovednummeret når vi ringer

Svein Jørgen Wiken, Daglig leder i Thorsen Antirust

- Med Phonero Bedriftsnett og deres webbaserte sentralbord har vår resepsjonist fått en langt enklere og mer effektiv hverdag

Alexander Andersen, IT-sjef og kontoradministrator i Dark Gruppen

Få et uforpliktende tilbud:
Takk! Vi vil ta kontakt med deg.
Oops! En feil har oppstått. Prøv igjen.

Følg oss på sosiale medier