BEDRIFTSNETT

Integrasjoner

Oppnå ytterligere fordeler og effektiviseringsgevinster ved å integrere Bedriftsnett mot Microsoft Exchange, Google Calendar, ditt CRM-system eller andre systemer.

  • Overfør kalenderhendelser inn i sentralbordet
  • Vis mobilstatus i tredjeparts-callcenterløsninger
  • Få automatiske oppslag i ditt CRM-system
  • Bli opptatt på mobilen i teams-møter
Ønsker du et
uforpliktende tilbud?
Vil du vite mer?
Legg igjen ditt telefonnummer,
så tar vi kontakt innen kort tid.
Gå til kontaktskjema
Gå til kontaktskjemaBLI KONTAKTET

Phonero tilbyr integrasjoner mot en rekke systemer. Ta gjerne kontakt med Phonero dersom din bedrift ønsker integrasjon mot et system som ikke er beskrevet i listen nedenfor.

No items found.

Utvalgte tilgjengelige integrasjoner

Exchange
Pil nedPil opp
Active Directory
Pil nedPil opp
Microsoft Teams
Pil nedPil opp
Google Calendar
Pil nedPil opp

Med integrasjon mot Microsoft Exchange tilgjengeliggjøres kalenderen i sentralbordet og mobilappen. Dette gir ansatte oversikt over kollegenes status, og gjør det mulig for ansatte å styre sin tilgjengelighetsstus automatisk basert på Exchange. Tilgjengelighetsstatusen kan for eksempel automatisk viderekoble alle samtaler til personsvar eller en kollega når man er opptatt i et møte. Kalenderen er synlig 28 dager fremover i tid i sentralbordet, og ut dagen i mobilappen. Bedriften velger selv om også emnefelt og lokasjon på kalenderhendelser skal importeres til Bedriftsnett.

LES MER

Bedriftskatalogen gir oversikt over bedriftens ansatte og eksterne kontakter, og er tilgjengelig fra sentralbordet og mobilappen. Med integrasjon mot Microsoft Active Directory oppdateres alle ansatte i katalogen automatisk med riktig navn, stillingstittel, avdeling og mer. Ett telefonnummer brukes som unik identifikator, og hver ansatt i katalogen kan presenteres med inntill to telefonnummer. Brukere i Active Directory som ikke har mobilabonnement med Phonero Bedriftsnett kan legges til som eksterne kontakter i katalogen. Med en oppdatert bedriftskatalog gjør du det enklere for de ansatte å finne hverandre, for eksempel for å sette over samtaler internt.

LES MER

Med Phonero Bedriftsnett utvides nytteverdien av Microsoft Teams som kommunikasjonskanal. Oppdater ansattes tilgjengelighetsstatus basert på gjeldende status i Microsoft Teams, overfør samtalestatus på mobiltelefonen (ledig/opptatt) fra Bedriftsnett inn i Teams, og gi de ansatte mulighet til å ringe ut og motta telefonsamtaler direkte i Teams med Phonero Tale i Teams.

LES MER

Med integrasjon mot Google Calendar tilgjengeliggjøres kalenderen i sentralbordet og mobilappen. Dette gir ansatte oversikt over kollegenes status, og gjør det mulig for ansatte å styre sin tilgjengelighetsstus automatisk basert på Exchange. Tilgjengelighetsstatusen kan for eksempel automatisk viderekoble alle samtaler til personsvar eller en kollega når man er opptatt i et møte. Kalenderen er synlig 28 dager fremover i tid i sentralbordet, og ut dagen i mobilappen. Bedriften velger selv om også emnefelt og lokasjon på kalenderhendelser skal importeres til Bedriftsnett.

LES MER

No items found.
No items found.

Flere tilgjengelige integrasjoner

  • Lime CRM
  • Superoffice CRM
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Consio medlemssystem
  • WebCRM
  • Puzzel kontaktsenter
  • Mitel kontaktsenter
  • Trio kontaktsenter
  • Zisson kontaktsenter
  • Competella kontaktsenter

Les mer om våre integrasjoner

Ønsker du et tilbud til din bedrift?

Fyll inn telefonnummer, så tar vi kontakt.
Takk! Vi vil ta kontakt med deg.
Oops! En feil har oppstått.