Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk

Kundo-integrasjon

Få et komplett verktøy for digital kundeservice ved å integrere Phonero Bedriftsnett med Kundo

  • Håndter telefoner, chat, e-post og sosiale medier
  • Hold kontroll på alle henvendelser i en og samme flate
  • Enkelt og brukervennlig for både ansatte og kunder

Ønsker du et
uforpliktende tilbud?

Vil du vite mer?

Legg igjen ditt telefonnummer, så tar vi kontakt innen kort tid.
Legg igjen telefonnummeret ditt så ringer vi deg
RING MEGGÅ TIL KONTAKTSKJEMA

Kundene vil snakke med dere - Gjør det enkelt med Kundo!

Vi vet at kundeservice er viktig, og vi vet at det kan virke som en vanskelig oppgave å levere god kundeservice i flere kanaler, samtidig - derfor tilbyr vi nå integrasjon mot Kundo.

Kundo er et verktøy som samler bedriftens digitale kundeservice på ett og samme sted. Her administrerer du enkelt kanaler som mail, chat, sosiale medier, ofte stilte spørsmål og Kundos unike forum. Sammen med Phonero Bedriftsnett som effektiviserer og forenkler håndteringen av telefonsamtaler får bedriften alt som trengs for å yte god kundeservice.

➜ Lær mer om Kundo

Med integrasjon mellom Phonero og Kundo får bedriften

  • Proff håndtering av innkommende samtaler via åpningstider, tastevalg og køgrupper via Phonero.
  • Enkel og effektiv håndtering av henvendelser på e-post, chat og sosiale medier via Kundo.
  • Kundo åpnes automatisk ved innkommende telefonsamtale via Phonero Bedriftsnett.
  • Automatisk oppslag på riktig kunde basert på innringers telefonnummer og knytning mot kundekort i Kundo.
  • Alle henvendelser loggføres i Kundo, med innringers telefonnummer, klokkeslett og varighet på samtalen.

Med Phonero og Kundo får du automatisk oppslag på riktig kunde i Kundo hver gang noen ringer deg, så sparer du tid og får en bedre hverdag.
En del av Phonero Bedriftsnett

En del av Phonero Bedriftsnett

Kundo-integrasjon er en del av tjenesten Phonero Bedriftsnett, en sentralbord og telefonitjeneste med flere funksjoner. Som kunde av Phonero velger dere selv om dere bare vil bruke integrasjonen, eller om dere vil bruke hele bedriftsnettet.

Les mer om Bedriftsnett

Funksjoner i Kundo

Kundo inkluderer flere nyttige funksjoner. Bedriften betaler bare for funksjonaliteten som brukes, og valgte løsninger styres fra ett enkelt dashboard som gir oversikt over alle saker, hvem som jobber med hva og statistikk.

Chat

En enkel måte å la besøkende på nettsiden deres chatte med dere

Mail

Administrer felles innbokser på en effektiv og enkel måte

Social

Se og administrer alt som er skrevet til dere på Facebook, Messenger og Instagram

Forum

Gjør ofte stilte spørsmål og svar tilgjengelig for alle, døgnet rundt!

Calls

Håndter telefonsamtaler direkte i Kundo

Help Center

Samle all kundeservice på ett og samme sted

No items found.

Eksperter på kundeservice

Kundo er eksperter på kundeservice og utvikler stadig nye funksjoner og verktøy for å gjøre fremtidens kundeservice enda bedre.

Customer Success Managers som helhjertet hjelper dere med å lykkes

Hos Kundo blir bedriften tildelt en success manager som hjelper dere med å lykkes. Dere får mulighet til å ta del av Kundos omfattende tjenestetilbud med blant annet oppstartsmøter, fysisk opplæring i bedriftens lokaler, regelmessig oppfølgning og personlig service.

Test appen selv

Om Kundo

Kundo ble grunnlagt i 2010 og teller i dag mer enn 60 ansatte fordelt på fem lokasjoner. De er eksperter på kundeservice og er en samarbeidspartner for bedrifter med fokus på kundeservice i nordiske land.

Siden starten i 2010 har målet vært å tilby et verktøy som gir organisasjoner bedre muligheter for å lykkes med kundeservice i digitale kanaler. Kundo ønsker å møte de stadig økende forventningene om åpenhet og tilgjengelighet som kundene har i dag. Deres misjon er å gjøre kundeservice til hjertet i organisasjonen gjennom effektiv service, fornøyde kunder og økt forretningsinnsikt. De ser ikke på kundeservice som en nødvendig kostnad, men som en investering i markedsføring og forretningsutvikling.

Om integrasjonen

Integrasjonen mellom Phonero Bedriftsnett og Kundo er bygget på moderne API-er som kobles sammen av Phoneros og Kundos leveranse- og kundeserviceteam, uten at du trenger å løfte en finger.

Alt du må gjøre er å bestille Phonero Bedriftsnett og Kundo til bedriften din og be om å få integrasjonen. Phonero vil da opprette tilgang til vårt API og sende deg detaljer, som du kan videresende til Kundo som fullfører integrasjonen.

Du kan be om å bli kontaktet nederst på denne siden, så ringer vi deg så snart vi kan.

Priser

For å få integrasjon mot Kundo må bedriften ha mobilabonnement fra Phonero med tilllegstjenesten Phonero Bedriftsnett og API-integrasjon. Priser for API-integrasjon er som følger.

  • Etablering 1990,-
  • Månedspris per integrasjon 499,-
  • Månedspris per bruker 9,-

Ønsker du mer informasjon?

Fyll inn telefonnummer under så tar vi kontakt med deg for en uforpliktende presentasjon.
Takk! Vi vil ta kontakt med deg.
Oops! En feil har oppstått.

Takk! Du blir kontaktet.
Oops! Det oppstod en feil under innsending av skjema.

Følg oss på sosiale medier