Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk

Phonero har de mest tilfredse kundene i mobilmarkedet for fjerde år på rad

Phonero går nok en gang helt til topps på EPSIs ferske kundetilfredshetsundersøkelse for 2025.

Phonero er igjen blitt kåret til Norges beste mobilselskap for bedriftsmarkedet, en posisjon de har hatt de tre siste årene.

I EPSI sin omfattende kundetilfredshetsundersøkelse topper Phonero med 74,8, hvor bransjesnittet var på 71,5. Det er en prestasjon som bekrefter selskapets sterke posisjon og langsiktige fokus på kundeopplevelser.

– Vi er utrolig stolte over å bli kåret til vinner av EPSI for fjerde gang. Det bekrefter at vi lykkes med det viktigste vi gjør – å sette kundene først, hver eneste dag.

Tone Martinsen Framnes, leder for Phonero.

EPSI-undersøkelsen måler kundetilfredshet og lojalitet i mobilmarkedet, og Phonero skårer høyest på blant annet servicekvalitet, verdiopplevelse og lojalitet.

– At vi scorer høyt på lojalitet og verdiopplevelse betyr mye. Det viser at kundene våre ikke bare er fornøyde – de ønsker å bli hos oss. Det er den sterkeste tillitserklæringen vi kan få, sier Framnes. – Dette gir oss pågangsmot til å fortsette å utfordre bransjen og utvikle løsninger som gjør hverdagen enklere og rimeligere for våre mange kunder.

Hun trekker frem lagarbeid og kultur som nøkkelen bak suksessen:

– Denne prisen er en lagseier. Den speiler kulturen vår – der alle i Phonero jobber målrettet for å gjøre det enkelt og effektivt for kundene våre.

Mobilaktøren Phonero er forankret på Sørlandet, men har en landsdekkende operasjon og bedriftskunder over hele Norge. Phonero har sammen med Telia Enterprise hatt en signifikant vekst de siste årene og har en rekke samfunnskritiske kunder, som Forsvaret, Politiet og Skatteetaten.

Om EPSI sin mobilstudie
EPSI Rating har målt kundetilfredsheten med mobilselskapene årlig siden 2003. Kundeundersøkelsen kartlegger erfaringer og meninger fra mobilbrukere i Norge om tilfredsheten med deres mobiloperatører. Intervjuene gjennomføres hvert år i løpet av august og september, mens tallene presenteres i midten av oktober.

Les mer her: https://www.epsi-norway.org/

Følg oss på sosiale medier