Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk

Phonero har de mest fornøyde bedriftskundene

Phonero scorer høyest av de store mobiloperatørene i en ny og omfattende undersøkelse av kundetilfredshet.

Ferske tall fra «Mobilstudien 2021», utført av EPSI Rating Group, viser at Phonero har de mest fornøyde bedriftskundene blant de store operatørene. Phonero gjør sitt beste resultat siden 2010 med en kundetilfredshetsindeks på 72,9 – opp hele 3,3 indekspoeng fra fjoråret.

– Et sterkt resultat og et godt bevis på at bedriftskundene opplever at deres krav og forventninger til oss som mobilselskap blir oppfylt, sier Linda Ulvedal Berg, direktør for kundetjenester i Phonero.

Kundeundersøkelsen til EPSI spør mobilbrukere i Norge om hvor tilfredse de er med sin mobiloperatør. «Mobilstudien 2021» baserer seg på dybdeintervjuer med drøyt 2400 personer og bedrifter rundt om i Norge, og er den 19. studien i rekken.

Det at vi i årets undersøkelse scorer høyest på kundetilfredshet har selvsagt med gode produkter, tjenester og pris å gjøre. Men også fokuset vårt på ansatte er viktig. Et godt arbeidsmiljø gjør at ansatte føler et sterkt eierskap til Phonero, og ønsker å ta vare på arbeidsplassen sin. Derfor setter de alltid kundene våre først, sier Ulvedal Berg.
NORGES BESTE KUNDESERVICE

I EPSI-rapporten skiller Phonero seg ut som den beste i sin bransje på kundeservice. I denne kategorien svarer bedriftskundene at de føler seg godt informert og ivaretatt. De er fornøyde med svartiden og oppfølgingen de får, og mener Phonero er flinke til å komme med råd og anbefalinger.

Phonero scorer også høyest i kategorien omdømme. Mobilselskapet oppleves som pålitelig og enkelt å forholde seg til, og kundene mener at de ansatte viser oppriktig interesse for å bistå dem.

OGSÅ BEST PÅ PRIS

– I tillegg slår vi knockout på våre største konkurrenter når det kommer til verdi for pengene og konkurransedyktighet på pris. Og vi er best i klassen på å forstå dagens kunder og behovene de har, forteller Ulvedal Berg.

De mange og gode resultatene i årets EPSI-undersøkelse skalalle i Phonero ha æren for, mener hun.

– Hele organisasjonen må fungere for å vinne slike kåringer.Det holder ikke å være best på service og pris, hvis ikke faktura- ellerIT-avdelingen også gjør jobben sin. Så denne seieren er et klapp på skulderen til absolutt alle ansatte i Phonero, sier Ulvedal Berg.

Følg oss på sosiale medier