Phonero Bedriftsnett til topps – igjen

For fjerde år på rad danker Phonero ut konkurrentene i kampen om den beste mobile sentralbordløsningen. Det kommer frem av den årlige EPSI-studien som måler kundetilfredshet hos norske mobilkunder.

2
11
2021
kl.
10:19 am

I Mobilstudien 2021, utført av den uavhengige organisasjonen EPSI Rating Group Norge, er det i bedriftssegmentet gjennomført 1100 dybdeintervjuer av bedrifter med én ansatt eller flere. Her oppgir 6 av 10 spurte at de har et mobilt sentralbord gjennom sin mobilleverandør, og for fjerde år på rad viser målingen at Phoneros sentralbord-brukere er de mest fornøyde.

Phonero får en indeksscore på 76 av 100. Det er 3,1 indekspoeng opp fra i fjor, og hele 5,1 indekspoeng foran Telenor som ligger på en andreplass.

Simen Wik Storsveen, offering manager i Phonero, er sværtgodt fornøyd med resultatet.

- I mer enn ti år, og i nært samarbeid med våre kunder, har vi jobbet hardt for å utvikle markedets mest moderne og brukervennlige telefoniløsning, Phonero Bedriftsnett. At vi gjentatte ganger går til topps med dette produktet i EPSI Rating Groups anerkjente kundeundersøkelse, er en bekreftelse på at vi har gjort og fortsatt gjør mye riktig, sier Storsveen.  

Mer enn et sentralbord

Selv om Phonero Bedriftsnett er kåret til markedets beste sentralbordløsning fire år på rad, er tjenesten mye mer enn bare et sentralbord. Bedriftsnett spiller blant annet en viktig rolle i effektiviseringen av ansattes arbeidshverdag, og tjenesten gjør at bedriften fremstår som profesjonell i dialog med kunder og kontakter.

- Bedriftsnettet vårt oppleves som svært enkelt å ta i bruk, samtidig som det har et stort utvalg av funksjonalitet. Jeg pleier å si at Phonero Bedriftsnett er det naturlige valget for alle bedrifter som vil effektivisere og forenkle telefonløsningen sin, forteller Storsveen.

Gjennom en rekke selvbetjeningsmuligheter kan Phoneros kunder styre sentralbordløsningen på egenhånd, og velge mengden funksjoner utifra eget behov.

Gratis råd og veiledning fås ved å kontakte Phoneros kundesenter.

«Vi skreddersyr oppsettet for alle bedrifter som blir kunde av Phonero. Et team med leveransespesialister tar kontakt med hver enkelt bedrift, og hjelper med råd, veiledning og oppsett. Vi har også leveransegaranti. Dette dyktige teamet bidrar helt klart til at våre kunder er fornøyde.»

Simen Wik Storsveen Offering Manager, Phonero

Takker kundene

Han understreker at Phonero ikke kan ta hele æren for den høye EPSI-skåren i kategorien «sentralbordløsning og digitale flater» alene. Her fortjener også Phoneros bedriftskunder ros.

- Kundene våre er veldig digitale og flinke til å ta i bruk ny teknologi for å bli mer konkurransedyktige. De er også gode på å gi tilbakemeldinger og komme med innspill. Det påvirker hvilke produkter og tjenester vi bestemmer oss for å satse på og utvikle videre. Jeg vil derfor benytte anledningen til å takke alle våre bedriftskunder for et unikt engasjement. Dere motiverer og inspirerer oss hver dag til å bli enda bedre, sier Storsveen.

Vil du vite mer?
Les mer og ta kontakt for et tilbud