Oppgraderinger i Phonero Bedriftsnett
Siste oppgradering inkluderer flere nyttige forbedringer som gir bedriften bedre kontroll over bedriftsnettet fra Phonero.
Siste oppgradering ble tilgjengelig 07. september 2023. Dette er nyhetene.
Endringslogg for administrator
Med endringsloggen tilgjengelig er det mulig å se endringer som er utført av administrator de siste tre månedene. Loggen viser for eksempel endringer på brukere (som navn eller stillingstittel), endringer på køer og endringer i Visuell Admin. Endringsloggen viser også endringer som er utført av kundeservice i Phonero.
Loggen finner du fra hovedmenyen på https://bn.phonero.no. Klikk så på administrasjon, velg fanen annet og endringslogg. Den er kun tilgjengelig for bedriftens administrator.
Velkommen til Visuell Admin
For å gjøre det enklere å forstå samt utnytte nytteverdiene i Visuell Admin har vi nå lagt til velkomstekster som vises første gangen man åpner Visuell Admin. Tipsene inkluderer informasjon om hovedmenyen, elementer, åpningstider og lydmeldinger.
Det er nå også mulig å lese mer informasjon om hvert enkelt element som er tilgjengelig i løsningen for å håndtere innkommende anrop. Trykk på ⓘ på et element for å lese mer om hva elementet kan brukes til.
Ny tilgangstype for køadministrasjon
For bedrifter med mange køer, er den nye tilgangstypen «logge andre brukere inn og ut av køer brukeren er medlem av» perfekt for å gi ansatte tilgang til å styre kollegers inn- og utlogging på bare sine egne køer. Da slipper de ansatte å få tilgang til alle bedriftens køer, samtidig som man kan være trygg på at ingen får tilgang til å styre inn- og utlogging av kolleger på køer de ikke skal ha tilgang til.
Den nye tilgangstypen finner man under roller i administrasjonsgrensesnittet i Bedriftsnettet.
Forbedret avdelingsfilter i bedriftskatalogen
Filteret for valg av avdeling er nå forstørret med 50 % og det er blitt mulig å huke av mer enn en avdeling, slik at man kan vise flere avdelinger på samme tidspunkt i bedriftskatalogen.
Følg oss på sosiale medier