Tydelige tiltak rundt Korona
Vi har innført restriktive tiltak for å ta vår del av ansvaret for å begrense folketettheten og smittespredningen av koronaviruset.
Den raske utviklingen av koronavirus-problemet betyr at et mer smidig oppsett av organisasjonen er nødvendig. Vi har gjort flere tiltak for å redusere spredningen av viruset, for å dempe komplikasjoner og forstyrrelser, samt sikre helse og sikkerhet for våre ansatte, samarbeidspartnere, kunder, leverandører og andre interessenter.
Både Norge som nasjon og hele verden er i en ekstremt alvorlig situasjon, og bare i fellesskap kan vi bidra til å begrense folketettheten og smittespredningen av koronaviruset. Vi er samtidig bevisst vårt ansvar med å drifte en samfunnskritisk infrastruktur som vil være avgjørende i den tiden vi går inn i for å opprettholde aktiviteten i samfunnet fra blant annet hjemmekontorer eller via telefon-/videomøter.
Kundeservice
Vi gjør alt vi kan for å gi deg så god service som mulig, og samtidig ta vare på våre ansatte. Alle som har mulighet jobber hjemmefra. Vi håper på forståelse for at situasjonen er krevende, men vi står på for å hjelpe deg så godt vi kan. Husk også at du kan finne svar på mange spørsmål på vår hjemmeside - phonero.no
Nettverket
Som Phonerokunde har du tilgang til Telias nett. Fokus nå er å sørge for at nettet skal være mest mulig robust i disse ekstraordinære tider, slik at hjulene i Norge går rundt.
Det viktigste er å ha god kapasitet i nettet. Telia overvåker situasjonen nøye og er klare til å innføre flere tiltak ved behov.
Våre ansatte
Vi har innført hjemmekontor som hovedregel, og har lagt ned forbud mot jobbreiser og deltakelse på konferanser, arrangementer og større møter.
I tillegg er det innført en rekke mindre tiltak for bedre hygiene og samhandling med kolleger, blant annet daglig «check-in» med nærmeste leder og kjøreregler for å unngå nærkontakt med kolleger på arbeidsplassen.
– Vi er opptatte av å ta vare på våre ansatte, og vi er bevisst vårt ansvar i samfunnsdugnaden for å begrense spredningen av koronaviruset, sier Trond Larsen, Head of Phonero.
Vår nettbutikk
Nettbutikken vår holder åpent, og alle leveringer går per nå som vanlig.
Selve leveringsrutinene er skjerpet, og det vil kun bli gjort ett leveringsøforsøk (I stedet for to). Du kan lese mer om levering hos vår leverandør Bring her.
Følg oss på sosiale medier