Nettleser ikke støttet

Hei! Denne nettsiden støtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du oppdaterer nettleseren din til for eksempel Edge, Firefox eller Chrome.

Lukk

Phonero har Norges mest tilfredse bedriftskunder!

Phonero troner øverst på EPSI sin ferske kundetilfredshetsundersøkelse i bedriftsmarkedet for mobil. Høy produktkvalitet og enkle å forholde seg til er blant punktene som blir trukket frem.

– Vi er svært stolte og ydmyke over at Phonero har Norges mest tilfredse bedriftskunder, og resultatene er en viktig bekreftelse på at vi gjør mye riktig for våre kunder, sier Even Øgrey Brandsdal, leder for Phonero.

–Sammen med Telia er vi den raskest voksende aktøren i bedriftsmarkedet. En viktig årsak til denne veksten er at vi kontinuerlig jobber for å skape de beste kundeopplevelsene.

I EPSI sin omfattende kundetilfredshetsundersøkelse får Phonero en kundetilfredshet på 74,9, noe som gir en sterk førsteplass i bedriftsmarkedet. Bransjesnittet er 71,7.

– Tilbakemeldingene fra kundene tyder på at Phonero leverer godt på forventningene, at mobiltjenestene er gode, at prisene er konkurransedyktige, og at selskapet er enkle å forholde seg til, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge.

Takk for tilliten

Vi ønsker å rette en stor takk til alle Phonerokunder! Denne anerkjennelsen hadde vi aldri fått om det ikke hadde vært for dere. Nå skal vi dykke inn i rapporten og resultatene og gjøre enda mer av det vi scorer bra på, og forbedre oss der vi ser vi kan bli bedre.


Om mobilstudien 2022

EPSI gjennomfører årlig en omfattende kundetilfredshetsundersøkelse av mobilselskapene i Norge. Dette er den 20. studien av mobilbransjen i Norge, og baserer seg på dybdeintervjuer med nesten 2500 personer og bedrifter rundt om i Norge.

Følg oss på sosiale medier