
Norges mest tilfredse mobilkunder - igjen!
For fjerde år på rad beholder Phonero posisjonen som nummer én med en kundetilfredshet tett opp under 75.
Ønsker du et
uforpliktende tilbud?
Ønsker du også å bli en del av Norges mest tilfredse mobilkunder?
Kundene har talt! Phonero har nok en gang blitt kåret til nummer én i kundetilfredshet blant norske mobilkunder. I en tid hvor teknologi og kundebehov stadig utvikler seg, har Phonero klart å holde seg i toppen ved å levere førsteklasses tjenester, konkurransedyktige priser og enestående kundeservice.

""Fire år på rad! Vi er så stolte, takknemlige og fulle av motivasjon. Denne prisen viser at vår innsats for å overgå kundenes forventninger virkelig betyr noe. Tusen takk til alle kundene våre – vi lover å fortsette å begeistre med førsteklasses service og produkter!"
Linda Berg, Head of Customer Operations
Dette trekker kundene frem som høydepunktene hos Phonero

Enestående service

Smarte løsninger

Gode priser

Solid 5G-nett

Utelukkende god service!
I følge EPSI setter kundene hos Phonero stor pris på den personlige oppfølgingen og tilgjengeligheten de får. De trekker også frem kunnskapsrike og løsningsorienterte ansatte som gir kundene trygghet og rask hjelp. 
"Hver gang jeg har hatt behov for hjelp, har jeg fått rask og personlig oppfølging. Det er tydelig at Phonero bryr seg om kundene sine og ønsker å gi den beste servicen mulig."

Enkle og moderne løsninger
Brukervennlige digitale løsninger som gjør det enkelt å administrere abonnement og telefoniløsning er også avgjørende når Phonero befester seg topp-posisjonen blant operatørene i bedriftsmarkedet.
"Jeg setter stor pris på de brukervennlige digitale løsningene Phonero tilbyr. Mobilappen deres er enkel å bruke, og jeg kan administrere abonnementet mitt uten problemer."

Konkurransedyktige og gode priser
Kundene opplever at de får mye verdi for pengene, spesielt uten at det går på bekostning av kvalitet eller utvalg av abonnement og tilleggstjenester.
"Jeg føler at jeg får mye verdi for pengene hos Phonero. De tilbyr konkurransedyktige priser uten å gå på kompromiss med kvaliteten på tjenestene."

Solid mobilnett og 5G
Phonero har de siste årene og i takt med Telias modernisering av 4G-nettet og utbygging av 5G-nettet klatret både betydelig og høyt oppover på dekningsskalaen. Tilbakemeldingen fra kundene er et solid mobilnett som sikrer god dekning og høy kvalitet på samtaler og datatjenester.
"5G-dekningen har blitt en forventning, og Phonero leverer virkelig på dette området. Jeg setter stor pris på at jeg alltid har tilgang til de nyeste teknologiene."
Test appen selv
Kundetilfredshet i bransjen (EPSI rating 2025)
Phonero topper igjen listen i årets EPSI-undersøkelse med en kundetilfredshet på 74,8. Grafen nedenfor viser hvordan Phonero sammenlignes med andre konkurrenter, og understreker hvorfor Phonero er det foretrukne valget for mange bedrifter.

Phonero på topp for fjerde året på rad
Nok en gang er det kundene til Phonero som uttrykker den høyeste tilfredsheten i bransjen. Tilbakemeldingene har ligget stabilt høyt over flere år, og en score tett opp mot 75 vitner om et selskap som gjennomgående er godt likt.
Phonero har et solid omdømme blant egne kunder, og mange opplever at selskapet er genuint opptatt av dem. Kundene fremhever gode og tilpassede avtaler, tydelig informasjon og oppfølging som skaper tillit.»
Fredrik Høst om Mobilstudien 2025, EPSI Rating
.jpeg)
Les mer om det morsomme stuntet vi gjorde for å markere kåringen i 2024 her!
Les mer

Følg oss på sosiale medier