Oppgraderinger i Phonero Bedriftsnett

Vår siste oppdatering av Bedriftsnett inneholder forbedringer i statistikkmodulen og flere innstillinger for køer

5
7
2021
kl.
7:32 am

I mai lanserte vi en splitter ny statistikkmodul som gjør det enklere enn noen gang å hente ut relevant informasjon om hvordan bedriften håndterer samtaler. Nå gjør vi den nye statistikkmodulen enda mer nyttig ved å inkludere flere muligheter til å hente ut mer detaljert prestasjonsstatistikk.

➜ Les mer om den store Mai-oppdateringen i statistikkmodulen

Den siste oppdateringen av statistikkmodulen inneholder oppgraderinger på den detaljerte agentrapporten og en helt ny samtalelogg som viser utgående samtaler fra de av bedriftens ansatte som har samtykket til dette.

Oppgradert detaljert agentrapport

Den oppgraderte detaljerte agentrapporten viser nå, i tillegg til alt den allerede inkluderer, informasjon om følgende verdier på hver enkelt ansatt i Bedriftsnett.

  • Antall utgående samtaler
  • Prosent besvarte innkommende samtaler
  • Prosent besvarte utgående samtaler
  • Sum samtaletid innkommende
  • Sum samtaletid utgående
  • Maks samtaletid innkommende
  • Maks samtaletid utgående
  • Gjennomsnittlig samtaletid innkommende
  • Gjennomsnittlig samtaletid utgående
  • Antall utgående samtaler > 20s samtaletid
  • Antall innkommende samtaler > 20s samtaletid

For mer informasjon se veiledningen for detaljert agentrapport.

Ny samtalelogg for utgående anrop

Via den helt nye loggen for utgående samtaler kan bedriften få innsyn i ansattes utgående anrop. Av hensyn til personvern, vil rapporten kun populeres med data fra ansatte som har gitt samtykke til å dele informasjonen med bedriften.

For mer informasjon se veiledningen for utgående samtalelogg.

Skjulte køer og kølogger

For bedrifter som mottar henvendelser av privat karakter har vi nå lansert muligheten for å opprette skjulte køer i Phonero Bedriftsnett. En skjult kø vil ikke være synlig for ansatte i bedriften, med mindre de er medlem av køen. Det vil heller ikke være mulig for ansatte å se hvem som har ringt inn til en skjult kø med mindre de selv er medlem av køen. Administratorer og ansatte med tilgang til statistikkmodulen vil kunne se skjulte køer i administrasjonsgrensesnittet og/eller statistikkmodulen.

Det er også mulig å skjule køloggen, uten at køen blir skjult fra for eksempel bedriftskatalogen. Da vil det fremdeles være mulig for ansatte å se køen og sette over samtaler til køen, men det er ikke mulig for ansatte å se at en innringer tidligere har ringt inn til køen med hemmelig kølogg.

På den måten kan bedrifter som mottar henvendelser av privat karakter sørge for at innringeres anonymitet ivaretas.

Les mer om køer i Phonero Bedriftsnett

Tjenester som fases ut

Som en del av effektivisering- og moderniseringsarbeid forbedrer vi kontinuerlig kvaliteten på Phonero Bedriftsnett. En viktig del av dette arbeidet er å fase ut funksjonalitet som ikke lenger er i betydelig bruk samt funksjonalitet som finnes i ny og forbedret utgave. Utover høsten 2021 vil følgende funksjonalitet fases ut.

  • Visuell personsvar i Phonero Bedriftsnett mobilapp.
  • Finans- og kartoppslag i Phonero Bedriftsnett web-sentralbordet.

Phonero Personsvar inkluderer støtte for visuell personsvar for iOS. Talemeldinger kan også leveres direkte til meldingsinnboksen via MMS-varsling. Les mer om Phonero personsvar.

Nummeroppslag på innkommende samtaler, inkludert informasjon om bedriftens navn og adresse, vil fortsatt vises for alle som bruker Phonero Bedriftsnett web-sentralbordet og/eller Phonero Bedriftsnett mobilapp.