Kundetilfredshet - Send ut kundeundersøkelser til innringere

Tirsdag 10. september lanserte Apple 3 nye mobiler: iPhone 11, 11 Pro og 11 Pro Max.

8
10
2019
kl.
6:46 am

Det lønner seg å vite hvordan bedriftens produkter og tjenester oppfattes av kundene. Fornøyde kunder er mer loyale, kjøper mer og kan generere nye kunder gjennom anbefaling. Det er derfor viktig at bedriften kjenner til hvor tilfredse kundene er.

Med Bedriftsnetts nye tilleggstjeneste «Kundetilfredshet» får du et effektivt verktøy for å innhente tilbakemeldinger fra kundene, samt se utviklingen av tilbakemeldingene over tid.

Kundetilfredshet lar bedriften måle Net Promoter Score og sende ut enkle kundeundersøkelser som en integrert del av Phonero Bedriftsnett. Bedriften kan legge til kundeundersøkelser til sentralbordets køer, og undersøkelsen sendes automatisk ut til innringer på SMS. Dere velger selv hvem som skal motta undersøkelsen.

Les mer om Kundetilfredshet i Phonero Bedriftsnett