Kampanje Kundetilfredshet – Gratis ut året

Nå kan du prøve vår nye tjeneste Kundetilfredshet GRATIS ut året. Ingen etablering eller månedskostnad.

25
10
2019
kl.
12:31 pm

Vi har lansert en ny tjeneste «Kundetilfredshet» som lar deg sende ut automatisk kundeundersøkelse på SMS til bedriftens innringere. Dermed kan din bedrift måle og få god oversikt over hvor tilfredse kundene deres er. Nå tilbyr vi tjenesten GRATIS ut året, ingen etablering- eller månedskostnad. Du betaler bare for meldinger som sendes ut, 0,49,- per SMS.

Hvorfor måle kundetilfredshet?

Det lønner seg å vite hvordan bedriftens produkter og tjenester oppfattes av kundene. Fornøyde kunder er mer lojale, kjøper mer og kan generere nye kunder gjennom anbefaling. Innsikt i hvordan kunder opplever bedriften gjør det mulig å snu dårlige kundeforhold og beholde de gode. Tilbakemeldinger fra kunden er også viktig for å utvikle bedriftens produkter og tjenester.

Les om hvordan Phonero følger opp kundene sine.

Slik kommer du i gang

Du må ha administrator rettigheter i Bedriftsnett for å legge til kundeundersøkelser.

For å komme i gang velger du kundetilfredshet i hovedmenyen og opprett en ny undersøkelse. For at undersøkelsen skal sendes ut må den legges til i ringeoppsettet i Visuell-Admin.

Har du spørsmål kan du alltid kontakte oss.

Les mer om kundetilfredshet her