Kundebehandler teknisk support

Søknadsfrist:
Snarest
Ingen frist
Stillingsannonse

Vi etter en ny medarbeider til teknisk support. I denne stillingen vil du være en nøkkelperson i selskapet og rollen vil være sentral opp mot noen av de største kundene innenfor telecom-bransjen. Det er derfor viktig at du brenner for kundeservice og at du er opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i markedet. I tillegg til daglig oppfølging av kundehenvendelser vil du også jobbe med testing av ny funksjonalitet, oppdatere dokumentasjon og noe drift av internsystemer.

Arbeidsoppgaver:
  • Daglig oppfølging av kundehenvendelser
  • Teknisk feilsøk på Phonero sine produkter
  • Koordinerende bindeledd mellom 1. linje og 3. linje support
  • Testing av ny funksjonalitet
  • Oppdatering av intern dokumentasjon
  • Drift av internsystemer
  • Div. forefallende arbeid
Ønskede kvalifikasjoner:
  • Utdannelse IKT Servicefag
  • Ønskelig med erfaring fra teknisk support
  • Interesse og kjennskap til mobil og ip-tjenester
  • God datakompetanse og systemforståelse
  • Komfortabel med å ha telefon som arbeidsverktøy
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner
Personlige egenskaper:
  • Ansvarsbevisst og løsningsorientert - tar eierskap til oppgavene
  • Strukturert, pliktoppfyllende og nøyaktig
  • Effektiv, initiativrik og selvgående
  • Positiv, utadvendt og fleksibel
  • Gode samarbeidsevner
  • Serviceinnstilt og proaktiv
Vi tilbyr:
  • 100 % stillingsbrøk (Arbeidstid 08:00 - 16:00 / 09:00 - 17:00 i rotasjon)
  • Mulighet for langsiktighet
  • Konkurransedyktige betingelser
  • En spennende hverdag hos en bedrift i vekst
  • God opplæring og tett oppfølging av engasjerte teamledere som ønsker at du skal lykkes
  • Ungt, dynamisk og positivt arbeidsmiljø med ordnede forhold
  • Lyse og moderne lokaler i Kristiansand sentrum
Søk på stillingen