Utgående samtalelogg

Med utgående samtalelogg får bedriften oversikt over ansattes utgående samtaler, og kan se når og hvem de har ringt til. Rapporten populeres med data fra ansatte som har gitt samtykke til å dele informasjonen med bedriften.

[fas fa-check] Se detaljert informasjon om hver agent

[fas fa-check] Se klokkeslett og dato for alle utgående samtaler

[fas fa-check] Se hvilke telefonnummer ansatte har ringt til, og status på samtalene

Slik kommer du i gang

Du må først definere målingene og så plassere de på ønsket sted i en IVR

  1. Logg på Phonero Bedriftsnett [fas fa-external-link-alt]
  2. Fra hovedmenyen [fas fa-bars] velg statistikk [fas fa-signal]
  3. Under fanen rapporter velg utgående samtalelogg

Informasjon om utgående samtalelogg

Samtaleloggen inneholder detaljert samtaledata, og er derfor kun tilgjengelig i tre måneder av hensyn til personsvern. Samtaleloggen inneholder bare informasjon om samtaler til ansatte som har gitt samtykke til å dele slik informasjon med bedriften.

Hver linje i samtaleloggen er en unik samtale, som viser tidspunkt, hvilken ansatt som har ringt ut, telefonnummeret den ansatte har ringt til, status (besvart/ubesvart) og verighet på samtalen. Det er også mulig å søke på oppringt telefonnummer for å sjekke om ansatte har ringt til et spesifikt telefonnummer.

Samtykke fra ansatte

Av hensyn til ansattes rettigheter til personvern på arbeidsplassen inneholder samtaleloggen kun informasjon om samtalene til ansatte som har gitt samtykke til å dele slik informasjon med bedriften.

Hver enkelt ansatt kan enkelt gi samtykke via innstillingene under Min Profil. Når samtykket gis får bedriften umiddelbart tilgang til samtalehistorikk i opp til tre måneder.

  1. Logg på Phonero Bedriftsnett [fas fa-external-link-alt]
  2. Åpne profilen ved å trykke på navnet øverst til høyre
  3. Gå til fanen innstillinger [fas fa-user-alt]
  4. Scroll ned til «del detaljer om mine utgående samtaler med bedriften»
  5. Gi aksept ved å skru på knappen [fas fa-toggle-on]

Når knappen er skrudd av, deles ikke informasjon om utgående samtaler med bedriften. Når den slås på får bedriften tilgang til samtalehistorikk i opp til tre måneder tilbake i tid.

Eksport til Excel

Trykk på eksportikonet [fas fa-file-export] for å eksportere rapporten til Excel. Utgpende samtalelogg kan ikke automatisk eksporteres via epost via fast utsendelse.

[fas fa-angle-right] Les mer om fast rapportutsendelse

Relevante artikler

[fas fa-angle-right] Les mer om dashboard

[fas fa-angle-right] Les mer om wallboards

[fas fa-angle-right] Les mer om agentrapport

[fas fa-angle-right] Les mer om kørapport

[fas fa-angle-right] Les mer om detaljert agentrapport

[fas fa-angle-right] Les mer om detaljert kørapport

[fas fa-angle-right] Les mer om hovednummerrapport

[fas fa-angle-right] Les mer om samtalelogg

[fas fa-angle-right] Les mer om samtaletags