Rapporter: Samtalelogg

Samtaleloggen viser antall samtaler inn til bedriftens køer, med detaljert informasjon om når innringer har ringt, hvilken kø og/eller person samtalen er blitt koblet mot og hvor lenge innringeren ventet i kø. Samtaleloggen inkluderer ikke direkteanrop til ansattes telefoner.

[fas fa-check] Se status på hver enkelt samtale som kommer inn

[fas fa-check] Se hvem innringere har pratet med i bedriften

[fas fa-check] Statistikk tilgjengelig tre måneder tilbake i tid

Her finner du samtaleloggen
  1. Logg på Phonero Bedriftsnett [fas fa-external-link-alt]
  2. Fra hovedmenyen [fas fa-bars] velg statistikk [fas fa-signal]
  3. Under fanen rapporter velg samtalelogg

Mangler du tilgang til statistikk? Tilgang til statistikk styres av bedriftens administrator. Les mer om rollestyring i Phonero Bedriftsnett

Annen informasjon:

  • KØ: Velg hvilken kø rapporten skal inneholde statistikk for. Ved valg av kø vil kun samtaler som kommer inn via den aktuelle køen vises i statistikken, direkteanrop til kømedlemmene er ikke inkludert.
  • FRA - TIL: Velg periode statistikkrapporten skal gjelde for.
  • Klikk eksporter til Excel for å laste ned oversikten i Excel-format
Relevante artikler

[fas fa-angle-right] Les mer om wallboards i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om automatisk rapportutsendelse i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om egendefinerte rapporter i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om personrapporten i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om kørapporten i statistikkmodulen