Rapporter: Personrapport

Personstatistikk viser antall samtaler inn til bedriftens ansatte, både direkteanrop og trafikk som kommer inn via køer, fordelt på hver enkelt ansatt.

[fas fa-check] Se statistikk som antall samtaler og andre detaljer på ansattnivå

[fas fa-check] Eksporter og last ned data i Excel-format

[fas fa-check] Opprett egendefinerte rapporter med fokus på den informasjonen du vil se

Her finner du personrapporten
  1. Logg på Phonero Bedriftsnett [fas fa-external-link-alt]
  2. Fra hovedmenyen [fas fa-bars] velg statistikk [fas fa-signal]
  3. Under fanen rapporter velg person

Mangler du tilgang til statistikk? Tilgang til statistikk styres av bedriftens administrator. Les mer om rollestyring i Phonero Bedriftsnett

Opprett egendefinert personrapport

Du kan opprette en egendefinert personrapport som bare inneholder de detaljene du vil vil se. Les mer om egendefinerte rapporter.

Annen informasjon:
  • RAPPORT: Velg ønsket rapport. Standard personrapport inneholder en rekke kolonner med informasjon, som antall innkomne samtaler, antall utgående samtaler og gjennomsnittlig samtaletid.‍
  • KØ: Velg hvilken kø rapporten skal inneholde statistikk for. Ved valg av kø vises bare samtaler som har kommet inn via køer til hver enkelt person, uten direkteanrop.
  • FRA - TIL: Velg periode statistikkrapporten skal gjelde for.
  • Innkommende samtaler inkluderer besvarte samtaler, mens ubesvarte køsamtaler inkluderer antallet samtaler som har ringt på en ansatt sin telefon uten få svar. En samtale kan ringe flere ganger på samme telefon uten å få svar.
Relevante artikler

[fas fa-angle-right] Les mer om wallboards i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om automatisk rapportutsendelse i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om samtalelogg i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om kørapporten i statistikkmodulen