Rapporter: Kørapport

Kørapporter gir deg full oversikt over statistikk for innkommende samtaler til bedriftens køer.

[fas fa-check] Se statistikk som antall samtaler og andre detaljer på kønivå

[fas fa-check] Eksporter og last end data i Excel-format

[fas fa-check] Opprett egendefinerte rapporter med fokus på den informasjonen du vil se

Her finner du kørapporten
  1. Logg på Phonero Bedriftsnett [fas fa-external-link-alt]
  2. Fra hovedmenyen [fas fa-bars] velg statistikk [fas fa-signal]
  3. Under fanen rapporter velg

Mangler du tilgang til statistikk? Tilgang til statistikk styres av bedriftens administrator. Les mer om rollestyring i Phonero Bedriftsnett

Opprett egendefinert kørapport

Du kan opprette en egendefinert kørapport som bare inneholder de detaljene du vil vil se. Les mer om egendefinerte rapporter.

Annen informasjon
  • RAPPORT: Velg ønsket rapport. Standard kørapport inneholder en rekke kolonner med informasjon, som antall besvarte samtaler, antall ubesvarte samtaler og gjennomsnittlig ventetid.
  • KØ: Velg ønsket kø rapporten skal gjelde for. Alle viser innkommende samtaler til både køer og brukere, mens alle uten direktesamtaler kun viser innkommende samtaler til køer. Ved valg av enkelt kø vises kun samtaler til den aktuelle køen, uten direkteanrop til køens medlemmer.
  • VIP-LISTE: Ved valg av VIP-liste vil rapporten filtrere bort statistikk som gjelder andre VIP-lister eller trafikk utenfor VIP-lister.
  • HOVEDNUMMER: Ved valg av hovednummer vil rapporten kun vise statistikk for trafikk som har kommet inn via det bestemte hovednummeret.
  • FRA - TIL: Velg ønsket periode rapporten skal inneholde statistikk for.
  • Ubesvarte anrop teller både samtaler hvor innringer har lagt på, og samtaler som har blitt satt videre fra en kø i tilfeller hvor ingen kømedlemmer har vært tilgjengelige eller makstid i kø er oppnådd.
Relevante artikler

[fas fa-angle-right] Les mer om wallboards i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om automatisk rapportutsendelse i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om personrapporten i statistikkmodulen

[fas fa-angle-right] Les mer om samtalelogg i statistikkmodulen