One Number

Med One Number fra Phonero får de ansatte full fleksibilitet på inn- og utgående anrop. Du styrer enkelt hvor inngående anrop skal besvares og kan bestemme visningsnummer for utgående anrop.

[fas fa-check] Velg hvor du vil svare samtaler til ditt telefonnummer

[fas fa-check] Unngå tapte anrop

[fas fa-check] Kan justeres fra både mobilappen og via sentralbordet på web

Velg svarsted og visningsnummer

Oppsettet for innkommende anrop kan justeres fra Bedriftsnett Mobilapp og fra Min Profil på Sentralbordet. Her kan du for eksempel bestemme at anrop til mobilnummeret skal kunne besvares på mobil- og IP-telefon, mens anrop til IP-nummer kun skal gå til IP-telefon. Du kan også definere hvilke visningsnumre som skal gjelde fra hvert enkeltet svarsted.

Kombiner løsninger

Tjenesten er tilgjengelig for både Softphone, IP-telefoni og Skype for Business i kombinasjon med mobiltelefoni fra Phonero.

Slik fungerer One Number fra Bedriftsnett appen: 
Åpne hovedmenyen
Klikk deg inn på din profil (Ditt navn eller nummer, øverst i menyen)
Velg One Number
På venstre side velger du hvor du vil motta anrop til mobilnummeret.
I midten velger du hvor du vil motta anrop til fastnummeret.
Til høyre velger du visningsnummer.
Velg når det skal ringe på din mobiltelefon.
Her har vi valgt at mobiltelefonen bare skal motta samtaler inn til mobilnummeret.
Velg når det skal ringe på din fasttelefon (eventuelt Skype)
Her har vi valgt at fasttelefonen bare skal motta samtaler inn til fastnummeret.
Velg når det skal ringe på Phonero Softphone
Her har vi valgt at Softphone skal motta samtaler inn til både mobilnummeret og fastnummeret.
Relevante artikler

[fas fa-angle-right] Les mer om tilgang til Phonero Bedriftsnett mobilapp

[fas fa-angle-right] Les mer om min profil i web-sentralbordet