Min Profil - Telefoninnstillinger

Via telefoninnstillinger i din profil kan du blant annet velge standard metode for sett over, bytte visningsnummer og aktivere softphone.

[fas fa-check] Vis bedriftens hovednummer ved utgående samtaler

[fas fa-check] Få full kontroll med varsling for besøksregistrering og køpålogging

[fas fa-check] Velg hvor du vil svare samtalene med One Number-innstillingene

Fremgangsmåte
  1. Logg på Phonero Bedriftsnett [fas fa-external-link-alt]
  2. Klikk på navnet ditt øverst til høyre for å åpne din profil
  3. Gå til fanen telefoni[far fa-phone]

Mangler du tilgang til Phonero Bedriftsnett? Les mer om brukernavn, passord og pålogging her.

Tilgjengelige innstillinger

1. RING UT MED

Velg mellom click to call og softphone for utgående samtaler fra sentralbordet. Click to call genererer et anrop mot din mobiltelefon eller IP-apparat, som så svares før det ringer til mottakeren. Med softphone ringer du direkte fra sentralbordet med et headsett koblet til PC-en.

2. SETT OVER MED (SNARVEI)

Velg standard metode for sett over når du klikker på telefonnummeret til kolleger i Bedriftskatalogen. Denne er som standard satt til sett over med retur, men du kan velge sett over uten retur eller assistert sett over. Du kan alltid åpne en kontakt og velge mellom de forskjellige metodene uavhengig av dette valget.

3. ONE NUMBER-INNSTILLINGER

Velg ønsket visningsnummer for din mobiltelefon og styr hvor du vil motta samtaler til dine telefonnummer. Har du ikke One Number? Les mer om tjenesten her

4. INNSTILLINGER

SMS avsender lar deg definere avsendernummer eller navn for SMS-meldinger sendt fra sentralbordet.

Click to call agent lar deg velg om mobiltelefonen eller IP-apparatet skal benyttes ved click to call.

Hent køsamtaler til agent lar deg velge om mobiltelefonen eller IP-apparatet skal være standard mottaker når du henter køsamtaler manuelt i sentralbordet.

Hent holdte samtaler til agent lar deg velge om mobiltelefonen eller IP-apparatet skal være standard mottaker når du henter samtaler på hold.

5. VARSLINGER FOR 
BESØKSREGISTRERING

Du mottar som standard varsel om besøk til egen e-postadresse eller eget mobilnummer. Ved behov kan dette overstyres slik at andre i bedriften mottar i tillegg til eller på vegne av deg.

6. VARSEL 
FOR INN- OG UTLOGGING AV KØ

Hvis du ønsker det så kan du motta varsel på SMS og/eller e-post hver gang en kollega logger deg av og på bedriftens køer. E-post-adressen kan endres under fanen for profilinnstillinger.

Relevante artikler

[fas fa-angle-right] Kom i gang med Phonero Bedriftsnett sentralbord

[fas fa-angle-right] Les mer om min profil i Phonero Bedriftsnett

[fas fa-angle-right] Les mer om One Number