Kundetilfredshet

Få viktige tilbakemelding fra kundene dine. Med tjenesten Kundetilfredshet i Phonero Bedriftsnett kan bedriften sette opp automatisk SMS-utsendelse med en kundeundersøkelse etter køsamtaler.

[fas fa-check] Automatisk og lettvint

[fas fa-check] Tilpass undersøkelsen til din bedrift

[fas fa-check] Oversiktelige statistikker og rapporter

Slik fungerer det

Kundetilfredshet er en tilleggstjeneste i Phonero Bedriftsnett. Med tjenesten kan du legge til kundeundersøkelser til sentralbordets køer. Undersøkelsen sendes automatisk ut til innringer på SMS.

Bestem mottaker og tilpass undersøkelsen

Dere velger selv hvem som skal motta undersøkelsen. Det er mulig å ha flere undersøkelser samtidig, og en undersøkelse kan legges til en bestemt kø eller sendes til alle bedriftens innringere. Det er også mulig å legge inn reservasjon på enkeltbrukere, samt karantenetid for å unngå at undersøkelsen sendes til samme bruker for ofte.

Bedriften kan selv tilpasse undersøkelsene til sine behov. I Innstillingene kan bedriften blant annet bestemme tekst, logo og språk for undersøkelsene.

Les om hvordan Phonero følger opp kundene sine.

To varianter

Velg mellom to undersøkelses varianter.

  • NPS (Net Promoter Score) inneholder ett spørsmål, «Hvor sannsynlig er det at du anbefaler oss til en venn / kollega?» ,og rangeringen er fra 0 til 10.
  • Egendefinert undersøkelse, der bedriften kan velge å ha opptil 10 spørsmål, og hvilken skala du vil ha på rangeringen.

 

Statistikk og rapporter

Resultatene presenteres oversiktlig i en statistikk som hele tiden er oppdatert. Tidsgrunnlaget for statistikkene velger bedriften selv. For NPS- undersøkelser vil Net Promotor Score bli grafisk presentert. Resultatene kan vises per kø, per agent eller per samtale.

Det er også mulighet å hente ut detaljerte rapporter i Excel. Dette gjelder både for NPS-undersøkelser og egendefinerte undersøkelser.

Kundetilfredshet har sikker lagring og sletting av personopplysninger.

 

Slik kommer du i gang

Du må ha administrator rettigheter i Bedriftsnett for å legge til kundeundersøkelser.

For å komme i gang velger du kundetilfredshet i hovedmenyen og opprett en ny undersøkelse. For at undersøkelsen skal sendes ut må den legges til i ringeoppsettet i Visuell-Admin.

Nå kan du prøve Kundetilfredshet gratis ut året

Har du spørsmål kan du alltid kontakte oss.