Kundetilfredshet

Få viktige tilbakemelding fra kundene dine. Med tjenesten Kundetilfredshet i Phonero Bedriftsnett kan bedriften sette opp automatisk SMS-utsendelse med en kundeundersøkelse etter køsamtaler.

[fas fa-check] Fullstendig integrert i Bedriftsnett

[fas fa-check] Støtter både NPS og egendefinerte undersøkelser

[fas fa-check] Grafiske oversikter og detaljerte rapporter

Ta i bruk kundetilfredshet i Phonero Bedriftsnett

Kundetilfredshet er en tilleggstjeneste i Phonero Bedriftsnett. Med tjenesten kan du legge til kundeundersøkelser til sentralbordets køer. Undersøkelsene sendes automatisk ut til innringere via SMS.

  1. Logg på Phonero Bedriftsnett [fas fa-external-link-alt]
  2. Fra hovedmenyen [fas fa-bars] velg kundetilfredshet [far fa-smile]
  3. Trykk ny undersøkelse, velg type, tittel, språk og trykk opprett

Hvis valget meldinger er utilgjengelig mangler du tilgang til modulen. Tilgang til meldinger styres av bedriftens administrator.

[fas fa-angle-right] Les mer om rollestyring i Phonero Bedriftsnett

Bestem mottaker og tilpass undersøkelsen

For at undersøkelsen skal sendes ut må den legges til i ringeoppsettet i Visuell Admin. Her kan du lese mer om oppsett av bedriftens åpningstider, tastevalg og køer i Visuell Admin.

Dere velger selv hvem som skal motta undersøkelsen. Det er mulig å ha flere undersøkelser samtidig, og en undersøkelse kan legges til en bestemt kø eller sendes til alle bedriftens innringere.

I dette tilfellet sendes undersøkelser kun ut til innringere som taster seg videre til køen service

Det er også mulig å legge inn reservasjon på enkeltbrukere, samt karantenetid for å unngå at undersøkelsen sendes til samme bruker for ofte.

  • Karantenetid er som standard satt til en uke, men kan endres fra ingen til tre måneder. For å endre karantenetiden går til kundetilfredshet, klikk på og utvid ønsket kundeundersøkelse, under innstillinger [fas fa-caret-down] finner du karantenetid.
  • For reservasjoner gå til fanen reservasjoner. Reservasjonene kan legges til enkeltvis eller importeres fra Excel.
To varianter

Velg mellom to undersøkelses-varianter.

  • NPS (Net Promoter Score) inneholder ett spørsmål, «Hvor sannsynlig er det at du anbefaler oss til en venn / kollega?» med mulighet til å rangere fra 0 til 10.
  • Egendefinert undersøkelse lar bedriften opprette inntil 10 egendefinerte spørsmål som innringeren kan rangere. Det er også mulig å bytte ut skalaen fra 0 til 10 ned til 0 til 2.
Statistikk og rapporter

Resultatene presenteres oversiktlig i en statistikk som hele tiden er oppdatert. Tidsgrunnlaget for statistikkene velger bedriften selv. For NPS- undersøkelser vil Net Promotor Score bli grafisk presentert. Resultatene kan vises per kø, per agent eller per samtale.

Det er også mulighet å hente ut detaljerte rapporter i Excel. Dette gjelder både for NPS-undersøkelser og egendefinerte undersøkelser.

Kundetilfredshet har sikker lagring og sletting av personopplysninger.

Relevante artikler

[fas fa-angle-right] Kom i gang med Phonero Bedriftsnett sentralbord

[fas fa-angle-right] Les mer om oppsett i Visuell Admin

[fas fa-angle-right] Se alle artikler for Phonero Bedriftsnett