Kom i gang med statistikk

Få oversikt over samtaler til bedriften og ansattes prestasjoner med statistikkmodulen i Phonero Bedriftsnett. I tillegg til detaljerte rapporter som viser oversikt over samtaler til køer og ansatte, får bedriften tilgang til visuelt dashboard som gir enkel oversikt over akkurat de tallene bedriften ønsker å se.

[fas fa-check] Se antall besvarte og ubesvarte samtaler

[fas fa-check] Se tall for både bedriftens køer og medarbeidere

[fas fa-check] Skreddersy ditt eget dashboard med bare de detaljene du vil se

Her finner du statistikkmodulen
  1. Logg på Phonero Bedriftsnett [fas fa-external-link-alt]
  2. Fra hovedmenyen [fas fa-bars] velg statistikk [fas fa-signal]
  3. Du ser nå dashboardet ditt

Funksjoner i statistikkmodulen
  • Dashboardet gir deg en enkel og visuell oversikt over viktige nøkkeltall fra statistikken. Oversikten kan enkelt tilpasses med den informasjonen som er viktig for din bedrift, og kan deles med andre som ikke har tilgang til statistikkmodulen. Les mer om dashboard.
  • Wallboards viser nøkkelstatistikk på storskjerm i lokalet, slik at medarbeidere som bemanner bedriftens køer får rask og enkel oversikt. Wallboards viser for eksempel antall samtaler i kø og hvor mange kolleger som er pålogget. Les mer om wallboards.
  • Samtaletags er et verktøy som lar bedriften kartlegge hva innkommende samtaler handler om. På den måten kan bedriften skaffe seg verdifull innsikt om hva innringere er opptatt av. Les mer om samtaletags.
Rapporter i statistikkmodulen
  • Agentrapporten gir bedriften en enkel og oppsummert statistikk over alle medarbeidere i Bedriftsnett. Rapporten viser for eksempel totalt antall samtaler og snitt samtaltid, både fordelt per ansatt og oppsummert for alle i hele bedriften. Les mer om agentrapporten.
  • Kørapporten gir bedriften enkel og oppsummert statistikk for alle køer i Bedriftsnett. Rapporten kan brukes til å se hvordan køene håndterer trafikk, og viser for eksempel antall besvarte og ubesvarte samtaler. Les mer om kørapporten.
  • Detaljert agentrapport gir bedriften god innsikt i hvordan agentene i Bedriftsnett håndterer samtaler. Rapporten viser det samme som agentrapporten, men med enda flere detaljer. Les mer om detaljert agentrapport.
  • Detaljert kørapport gir bedriften god innsikt i hvordan køene håndterer samtaler. Rapporten viser det samem som kørapporten, men med enda flere detaljer. Les mer om detaljert kørapport.
  • Statistikkmålingen lar bedriften overvåke antallet samtaler som passerer bestemte punkter i bedriftens IVR. Denne rapporten er for bedrifter som ønsker innsikt i hvordan iVR-en fungerer. Les mer om statistikkmålingen.
  • Samtaleloggen viser alle samtaler som har kommet inn til bedriftens køer. Loggen viser blant annet hvor lenge hver enkelt innringer har ventet, og hvem de har pratet med. Les mer om samtaleloggen.
  • Utgående samtalelogg viser utgående samtaler fra bedriftens ansatte. Loggen inneholder bare informasjon om ansatte som har gitt samtykke til å dele slik informasjon med bedriften. Les mer om utgående samtalelogg.
Brukerveiledning i PDF

[fas fa-angle-right] Klikk her for å laste ned brukerveiledning i PDF-format [far fa-file-pdf]

Fast rapportutsendelse og eksport til Excel

Med Phonero Bedriftsnett er det enkelt å eksportere tall fra hvilken som helst rapport til Microsoft Excel. Dette kan gjøres manuelt, eller automatisk via e-post til tidspunktet du bestemmer.

Trykk [fas fa-file-export] på hvilken som helst rapport for eksport til Excel.

[fas fa-angle-right] Les mer om fast rapportutsendelse