Endre abonnement i ditt Phonero

I ditt Phonero kan ansatte sende forespørsel om å endre abonnement. Forespørselen sendes til kontaktpersonen som godkjenner eller avviser den. Blir forespørselen godkjent aktiveres abonnementet automatisk. Under finner du ofte stilte spørsmål om funksjonen.

Hvordan fungerer endring av mobilabonnement for meg som ansatt?

Som standard kan ansatte sende forespørsel i ditt Ponero om å endre mobilabonnementet sitt. I appen får du oversikt over mulige abonnement og informasjon om prisendring. Velg ønsket abonnement og send forespørsel til kontaktperson i bedriften du jobber i. Kontaktpersonen mottar forespørselen på SMS og kan velge om den ønsker å godkjenne eller avvise endringen. Ved godkjenning vil abonnement endre seg automatisk.

Hvordan fungerer godkjenning av forespørsler for meg som kontaktperson?

Er du kontaktperson i bedriften kan ansatte sende deg en forespørsel om å endre abonnementet sitt fra ditt Phonero. Du mottar da en SMS med forespørselen og informasjon om hvordan forespørselen kan godkjennes eller avvises. Den ansatte informeres om ditt svar via SMS. Ved godkjenning vil abonnementet endre seg automatisk uten at dere trenger å foreta dere noe.

 

Hvem mottar forespørsler?

Som standard vil det være bedriftens oppsatte kontaktpersoner som mottar forespørslene om endring av abonnement. Er det satt opp flere kontaktpersoner kan ansatte velge hvem forespørselen skal sendes til.

Det er mulig å endre hvem som skal motta forespørsler. Ta kontakt med oss om dere ønsker å endre dette.

 

Jeg er kontaktperson må jeg sende forespørsel?

Er du oppsatt som kontaktperson kan du endre abonnementet direkte i ditt Phonero og det sendes ikke forespørsel til andre i bedriften din.

 

Er det mulig å fjerne denne funksjonen?

Noen bedrifter ønsker ikke at ansatte skal ha mulighet til å sende forespørsel om å endre abonnement. Ønsker din bedrift å fjerne denne funksjonaliteten for dine ansatte kan dere ta kontakt med Phonero kundesenter. Fjernes dette vil ikke ansatte få mulighet til å sende forespørsel i appen.

 

Hvordan fungerer dette for bedrifter som ikke krever godkjenning for å endre abonnement?

Noen av våre kunder tillater at de ansatte kan endre abonnement uten godkjenning fra bedriften. Ønsker du å aktivere dette for dine ansatte kan du ta kontakt med Phonero kundesenter som setter dette opp. Da kan hver enkelt ansatt endre abonnementet uten at kontaktpersonene mottar forespørsel.

 
Kan man endre abonnementene uten ditt Phonero?

Bedriften kan fremdeles endre ansattes abonnement ved å kontakte Phonero kundesenter. Vi anbefaler likevel at dere heller benytter dere av muligheten i ditt Phonero da dette er en mer effektiv prosess

Les mer om ditt Phonero